Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Czy można zamówić meble w innym wymiarze niż te podane na stronie produktu?
Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru produktów. W ofercie posiadamy wiele kolekcji mebli modułowych, którą umożliwią personalizacje wymiarów.
Czy mogę zamówić próbki tkanin?
Oczywiście. W końcu wybór tkaniny to poważna sprawa. Możesz to zrobić, wypełniając ten formularz.
Jak mogę zareklamować meble?
Produkt powinien być zareklamowany w salonie, w którym został zakupiony.
Gdzie mogę kupić produkty marki Wajnert?
Nasze produkty możesz kupić bezpośrednio na naszej stronie, dodając je do koszyka.
Czy mogę wybrać inny wariant kolorystyczny niż ten pokazany na stronie?
Zdecydowanie tak. Na naszej stronie internetowej możesz zobaczyć tylko część kolekcji tkanin i skór. To nie wszystko. Odwiedź jeden z naszych salonów, a będziesz mógł zapoznać się z pełną ofertą, czyli ponad 70 kolekcjami tkanin. To ponad 1 000 kolorów!
Gdzie znajdę informację, jak użytkować i konserwować meble?
Chcemy, żeby nasze meble jak najdłużej Ci służyły, dlatego do każdego produktu dołączamy Paszport Produktu. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje o zasadach użytkowania oraz konserwacji mebli.
Czy meble marki Wajnert są objęte gwarancją?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami na nasze meble udzielamy dwuletniej gwarancji.
Czy ceny umieszczone na stronie marki Wajnert obowiązują także przy zakupie w salonie?
Na naszej stronie internetowej umieściliśmy ceny rekomendowane. Każdy z Dystrybutorów ma dowolność w zakresie ustalania cen, więc warto w tej sprawie kontaktować się z salonem, który znajduje się najbliżej Ciebie. Tutaj możesz znaleźć wszystkie adresy.
Na stronie internetowej wybrałem produkt, który mi się podoba. Gdzie mogę go obejrzeć?
Nasi Dystrybutorzy w dowolny sposób wybierają meble na ekspozycje. Jest ona zmienna, aby nieustannie przedstawiać nowe inspiracje. Proponujemy, żeby przed wizytą w salonie skontaktować się z nim telefonicznie lub mailowo.
Czy mogę dokupić kolejny element do zestawu, który już mam?
Oczywiście. Zdarza się, że mogą wystąpić np. różnice w odcieniu materiału obiciowego. Dlatego przed zakupem dodatkowego elementu skontaktuj się ze sprzedawcą w salonie meblowym, z którym omówisz niezbędne szczegóły.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Jesteśmy dostępni